Snabb som attan.

Både igår och idag har jag gjort mig iordning på 20 minuter. Helt otroligt, jag kan knappt tro det själv! =) I vanliga fall behöver jag minst en halvtimma att bli färdig och ska jag ha ögonskugga behöver jag 5-10 minuter till.. Men nu har jag kortat ned tiden rejält (med ögonskugga och allt). Jag menar alltså från att jag stigit upp ur sängen tills jag är färdig att fara tar det 20 min! Kanske på grund av mitt nya intresse av att bära mössa (vilket innebär att jag inte behöver fixa håret annat än att dra borsten igenom det ett par gånger) och att jag inte äter frukost.
Nu ska i alla fall mamma och jag in till stan och köpa en micro åt brorsan och en kabel till min nya bilstereo (den gamla vart ju stulen som ni minns). Sen ska jag snabba mig hem och läsa igenom rapporten som jag skrev klart (!) igårkväll, innan jag lämnar in den. När jag gjort det är jag ledig resten av veckan!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!