Lång dag.

Idag körde skolan igång igen, och det med besked. Vi hade föreläsningar från 8.15-16.00 (och jag åker med bussen 6.30 till skolan och 16.35 hem). Väl i stan missade jag anslutningsbussen, eftersom de ändrat tiderna lite :( så jag bestämde mig för att promenera till StepIn för att köra ett träningspass. Sagt och gjort, jag gick de 3,5km till StepIn, sprang 5,5km och promenerade hem. Hemma hade min fina karl gjort våfflor som fortfarande var varma när jag kom hem strax före 8. Just nu ligger jag i sängen och kollar på handbollen (Sverige-Korea) och jag har inga planer på att lämna sängen förrän imorgon på morgon =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!