Jul och Nyår.

Nu är jag igång. Har precis börjat rensa bland de 267 kort  som blev tagna under jul fram till nyår (267 kort på en vecka eftersom paparazzi Adam fick fatt i kameran under nyårskvällen och knäppte av ca 200 bilder).

Julafton hölls hos mamma och pappa och alla som betydde något var där (innebär med andra ord Adam, Jag, Mamma, Pappa, Maria, Tord och Peter).

 



Kvällens bästa var nog Adams och Tords julklapp till mamma! Jag tänker dock inte avslöja vad det var i =)

   





På juldagen satte Adam och jag oss i bilen och åkte nordväst, mot kallare breddgrader. Hela julveckan och nyår besökte vi Laisvall och Skorrovägen 9. Kallt som attan första halvan av veckan men senare blev det blida och ny skotern testades.



På kvällarna åkte wii fram och det tävlades rejält (behöver jag säga att jag vann allt, haha!)

 

Nyårsafton spenderades med störtsköna Laisvallbor och en eller annan norsk.



Gott Nytt År!


Nyårspussen.




Jag och Ingrid (Laisvalls härligaste norska)



PJ och Jag


Jag och Älskling


Mitt under nyårskvällen minskade intresset för nyår 2011 och intresset ökade för hockeymatchen på tv.



Men Sverige avgick med sergern och ordningen var återställd.



Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!