Gåvor.

Idag kom det två paket med posten. Det ena var en gåva från en tidning som jag prenumererat på.


Det blir till att inviga de nya träningskläderna ikväll på löpbandet.

Det andra paketet var en gåva från mig själv (till mig själv).





Lösögonfransar, läppenna (peachy), kajalpennor (grön, lila och turkos), flytande eyeliner (lila, guld och vit), rouge, primer, nagellack, läppbalsam och minty lip gloss.


Sjukt snygga fransar med stenar på.


Läpp balsam



Kajalpennor.


Nagellack Metal Madness


Nagellack Golden Goddness


Och så sist men inte minst, syrrans order. Så nu vet du det Maria, grejorna har kommit. Jag tar med dem nästa gång vi ses =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!