Det går bra nu.

Idag har vi haft lab om CVK och Venportar. Som vanligt kul att få lära sig nya saker, och att träna på det man redan kan (bilder kommer när jag kommer hem). Vi var dock ett grymt trött gäng som labbade ihop och många gamla favoritteveprogram-signaturlåtar blev hissade, allt från trasdockorna till bumbibjörnarna och piff och puff =) Mycket skratt och tårar säger jag bara!
När vi väl slutatde hade jag och Linn en dryg timma att slå ihjäl innan bussen kunde tänkas anlända, så vi begav oss till biblioteket och sitter nu vid var sin dator och surfar runt.. Ikväll ska jag vara med Carro medan mamma och pappa ska gå och se PiteRevyn. Tror minsann att vi två tjejer ska sätta oss och se Narnia (tvåan-prins Caspian tror jag den heter). Så får väl Adam ta och hitta på nått annat roligt om han inte vill vara med oss ;)
Ni har väl inte glömt att kolla hur det gick för herrarna i handbollen igrå? I så fall kan jag meddela att dom vann! Superduper =) Dock så upptäckte jag (under handbollsmatchen på löpbandet) att jag måste köpa nya löpardojor- inte roligaste utgiften just nu. Kunde bara springa 5 km innan det gjorde så ont i fötterna att jag inte kunde ta ett steg till, så det fick bli cykeln resten av tiden. 
På tal om utgifter så har jag nog inte berättat att jag råkat backa in Adams bil (backspegeln) i garageväggen=jättetrasig backspegel. Hm, inte roligt alls...  

Så tillägnat mina fina sångfåglar:




Räddningspatrullen.




Bumbibjörnarna.




Trasdockorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!