Lajbansvall.

Hemma efter en kall men underbart härlig helg i Laisvall. Vi har i princip bara kört skoter hela helgen.

Här kommer en liten bildbomb.



Underbara fjällvärld. Vi är uppe på toppen på Naddoke med en underbar utsikt över samhället och Laisan.
 


Uppe på toppen fick vi sällsakp av en älgoxe, ko och kalv. Dock var det bara oxen som ställde upp på bild ;)



Så vart det självklart lite puderkörning.



Tvärstopp?
 



Efter ett tag fick vi sällskap av Simon, Erik och Magnus.




Haveri..




Klar för avfärd på söndagen.



Det bar iväg på Niebsurte (ett fjäll dryga 900m över havet) för lite puderkörning och hoppande.





Fastkörning AB









Hoppelihopp.



(Ja, jag vet att det är ett träd i vägen, men snön nådde mig till midjan så jag tog mig ingenstans).

Som tur var förbarmade en vänlig själ (läs Adam) över mig och tog med mig till ett bättre ställe att fota från.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!