Breakthrough.

Jag har haft så mycket att blogga om de senaste dagarna men har inte hittat varken motviationen eller orken att sätta mig ner. Men nu gör jag ett försök.

Jag är fortfarande kvar på praktiken, det är superkul och jag har en kanonbra handledare. Jag är ledig nu i helgen, men kommer att gå sex dagar nästa vecka (ink. helgen) och sedan även helgen efter. Med andra ord kommer jag att missa tvår superroliga fester näst-nästa helg, men praktiken känns viktigare. =) Det kommer fler tillfällen ;)

I tosdags var Vera på besök, som vanligt mycket skratt och konstigheter =) Vi åt hemmagjorda hamburgare, såg SOS på liv och död, en rolig film (som jag inte kommer ihåg vad den heter) och käkade ostkrokar(!). Mums.

Jag fick dessutom ett paket i tordags, innehållande örhängen. Det är en tjej som gör örhängena helt själv och dom är verkligen superfina. Gå in och kolla på Thinguf.blogg.se



Fredagen spenderades här hemma med Adam och Fredrik och lördagen (igår) var vi till mamma och pappa, åt middag och spelade kort.

Idag bär det av till Boden för att fira Maria som fyllde år i tisdags. Så idag blir det gofika=)




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!



Kul att du tycker om dem, har skickat ett antal mail till dig eftersom jag inte ser att du har betalat. Det skulle vara kul om du svarade på dessa då jag börjar bli smått orolig att jag inte ska få in några pengar. Jag vet inte om du inte har tillgång till din mail eller något men jag är i behov av att alla betalar eftersom jag måste beställa nya varor hela tiden. Maila mig gärna tillbaka!



Mvh Isabelle - Thing UF

2011-03-10 @ 19:35:30
URL: http://thinguf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!