Inte illa för en undersköterska.

Dagens lunch.



Åkte till siss direkt efter Luleå eftersom Tord var i Stockholm. Snäll som jag är kom jag och höll henne sällskap under natten trots att jag skulle upp och jobba dagen efter. Därför fick jag inte heller med mig någon lunch till jobbet, så jag stal lite fil och flingor från landstinget.


Min nya app går varm just nu, gillar den skarpt! ;)




I Mockis plockade jag säsongens sista jordgubbar samt lite vildhallon (som ju är grymt gott blandat med fil och flingor).



Eftersom vi sommar-uskor (=undersköterskor) jobbar sista veckan nu, vissa slutar redan idag och andra (som jag) jobbar ända till söndag, bjöd vi på fika idag.





Sjukt goda maränger med choklad, grädde med turkisk yoghurt och färska bär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!