Uppe med tuppen.

Igår hade jag introduktion på praktiken. Jag är helt övertygad om att den kommer att bli intressant och väldigt lärorik. Jag är dock ledig idag, börjar inte förrän imorgon. Även igår hade jag en efffektiv dag, jag har nu gjort klart webkursen i tvångsvård och litteraturfrågorna till Psykiska funktionshinder-boken. (Den var verkligen superbra, lättläst och väldigt konkret, det gillar vi!). Nu idag ska jag fortsätta med litteraturfrågorna till Psykiatrisk omvårdnad och om jag har tur så hinner jag den färdig idag. Jag fårstår att ni är chockade ni som känner mig och vet att jag alltid sitter med grejerna i sista minuten ;) Jag skaffar mig lite vuxenpoäng tror jag!

 

                        


Jag är inne i en träningsperiod just nu och tränar nästan varje dag, jag måste rent tvinga mig själv att ta det lungt och låta kropppen vila vissa dagar. Men idag blir det lunchträning och sedan vila på torsdag =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!