Tillbaka i verkligheten.

Nu är jag hemma igen, eller egentligen kom jag redan igår. Isället för att lägga ner 250 kr för att åka buss hem idag åkte jag med Tobbe och Jessica när dom for igår. Jag hade dock ingen ork att sätta mig och blogga när jag kom hem, utan slängde mig direkt i soffan och kollade tv tills jag fick ett ryck kvart i 10 och stack iväg på en mils löprunda i skogen. Lagomt mörkrädd var jag när jag kom hem! ;)

Vi har i alla fall haft en underbar påsk i Laisvall med god mat, trevligt sällskap och goda vänner. Vädret kan jag väl inte direkt klaga på det har varit varmt och lite halvsoligt, jag kan stoltsera med ett något brunare ansikte än när jag åkte.
Tyvärr så är alla korten jag tagit kvar i Laisvall med Adam, så ni får vänta tills på söndag innan ni får se vad vi haft för oss.



Dessutom ska jag avslöja min hemlis i eftermiddag, oh som jag längtar tills jag får berätta för alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!