Lite skryt.

I lördags efter heldagen på fjället tog jag med mig Adams mosters hund för att fara ut och springa. Jag är så grymt nöjd med mig själv så jag måste få skryta lite =)

Vi sprang runt Laisvallby och tillbaka (drygt 1 mil), runt själva byn är det världens längsta (okey en kilometer) och brantaste uppförsbacke, naturligevis är det ju även en nedförsbacke (på 400 meter). I alla fall vad jag vill komma fram till är att jag sprang allt detta på 58 minuter och 52 sekunder (jag hade tidtagarur med mig). Är det inte helt otroligt! Jag är i alla fall sjukt nöjd=)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!