Sony a390

Min nya darling har äntligen kommit!





Åkte sedan till mamma och pappa för att sitta branvakt åt Carro. Tog ju självklart kameran med mej ;)




Håller fortfarande på att lära mej fota med darlingen, men hos mamma och pappa hittar man många fina motiv.


På fredagen tog jag, mamma och Maria en shoppingtripp till Skellefteå.





Självklart var jag ju tvungen att pröva dessa: 






Hippie?


haha.


För en gång skull shoppade mamma mest, jag låg på en säker andra plats och MARIA shoppade minst!!! (Har aldrig någonsin hänt förut!)


Som ni ser handlade jag nästan ingenting, ett linne, ett par tajts, två blommor till håret och ett par skor.


Jag har letat länge efter dessa och nu hittade jag dom på scorett.




Direkt efter shoppingtrippen kastade jag mej in i Adams bil och åkte upp till Laisvall för att jaga älg =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!