HLR och Choklad.

Nu är det verkligen dags för en uppdatering! Jag har verkligen legat på latsidan, haha. 

I fredags hade vi barn-HLR på skolan. Snabbt och enkelt.
Lite bilder:


Sara försöker lyssna, känna och se om Anton andas..


Ida gör mun-mot-mun metoden på Anton.

Trots alla försök överlever dock inte Anton..



Resterande del av gruppen tränar inblåsningar på bebisar.


Min och Adams helg spenderades hos Maria och Tord i Mockträsk. Adam fiskade mest medan jag, Maria och Tord tog hand om hästarna och tränade. En sväng på stan hann jag och Maria också med. På lördagkvällen blev det gomiddag på Panelen. Mums!

Har förresten fått höra att Lindt chokladen ska vara top of the line! Så jag var ju tvungen att prova..



Shit säger jag bara, har du inte testat så gör det! Speciellt Intense Mint.




Kommentarer
Postat av: Elin

Ser bra ut tycker jag! ;-)

2010-09-11 @ 00:16:58
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!