Fullt upp.

Idag har jag, Ida och Sara färdigställt rapporterna, skönt! Så nu väntar jag bara på att bussen ska komma och ta mej till StepIn. Dagens middag, kyckling och ris kommer att intas på skolan för att jag ska hinna till träningen med Vera och Elin. Spinning och core står på schemat idag.
Adam åker till Laisvall idag för att delta i älgjakten så jag är alldeles ensam resten av veckan. 
Jag har dock hela veckan planerad så det ska nog gå bra. Imorgon bär det av till Skellefteå med Maria och hästarna, torsdag är det skola och middag hos mor och far. Fredag är det tjejkväll med pizza här i Luleå och på lördag blir det att gratta brorsan som fyller 19 på fredag. Förstår inte när jag ska hinna plugga eftersom både skolan och träning ska pressas in i detta fullspäckade schema. Dessutom ska jag försöka ta mej tid och laga nå storkok så det finns mat inför tentapluggandet. Önska mej lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!