Det går frammåt.

Nu är den första tentan och de två första seminarierna avklarade. Äntligen! Nu är det det bara resten av tentorna kvar.. så med andra ord blir det plugg hela helgen. Adam har gjort ett smart val och åker till Laisvall medan jag sitter begravd i böckerna. Som tur är ställer mamma upp och förhör mej i helgen.

Idag hade vi dubbla seminarium och jag kan väl inte säga att det gick fläckfritt men jag är ändå nöjd. Det vart en lång dag men efter tog jag mej ändå till StepIn och upp på löpbandet. Drygt en mils löpning blev det och när jag kom hem fick jag min belöning:



Adam hade lagat gomiddag, fläskfilé wraps. Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!