Nalta (= lite) genant.

Jag åkte in till stan idag för att hitta lite fina grejer till lägenheten (jag har fått dille på inredning nu). I alla fall så skulle jag börja på coop för att sedan leta mej genom stan. Jag fick tag på en parkeringsplats nästan längst bort på parkeringen, men det gjorde inte så mycket tänkte jag eftersom jag ju inte hade brottom eller nå. Ack vad jag skulle få ångra min tanke! Jag rundade bilen och just bakom den visade det sig vara väldigt halt. Typ glashalt! Benen for ut alla håll och jag landrade på sidan (på något konstigt sätt) och kanade på isen typ en halv meter. Jag vågade inte ens titta upp för att se om någon sett mej. Men eftersom parkeringen var typ full så antar jag att ALLA såg mej! Jag gick med nedböjt huvud och blöta byxor genom hela parkeringen och in på coop. The walk of shame har fått en ny innebörd för mej..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!