Gotta love shoes.

Passade på att rensa förrådet en lördagkväll som denna. Jag tog in alla mina skor och gick igenom vad jag egentligen har för skor där ute..


Det visade sig vara mestadels pumps.

Jag älskar verkligen skor med klack, ju högre klack desto snyggare och gärna med detaljer.


Svarta med silvrig klack och en rosett på hälen.


Lila med rosett fram vid tårna.


Svarta med nitar. (Favouriter!)


Silver-svarta med döskallar och blåa roser. (Favouriter!)


Röda med rosett vid tårna.


Svarta med små nitar.


Svarta med platå och guldig dragkedja mitt fram. (Favouriter!)


Svarta med fejk-dragkedja på utsidan. Mina enda högklackde jag kan använda på vintern eftersom de är en enda som inte är öppna..




Kommentarer
Postat av: Elin

Ooooh, gillar inlägget ;-D Och speciellt nitskorna, blir det dem nästa utgång i Pite? ;-)

2010-11-07 @ 23:21:24
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Elin

Äum, Therese nu såg jag mening längst ner = köp fler skor så du kan byta på vintern! ;-D

2010-11-07 @ 23:23:27
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!