Lediga fredag.

Helt ledig fredag, underbart! Eller ja, kanske inte helt, jag hade faktiskt tänkt försöka plugga lite också..

Igår hade vi kompressionslindning på skolan, faktiskt gaska kul, både att få linda och bli lindad.




Nu ska jag i alla fall trycka i mig lite gröt så jag orkar med träningspasset som jag ska iväg på under lunchen. Idag blir det 55 min spinning och en timmes BodyPump =) På tal om gröt, hur ska men äta det egentligen? Jag har faktiskt aldrig förstått det.. Därför äter jag inte gröt så ofta, blir så konstigt eftersom jag vill tugga den (då smakar det inte så himla gott), men Linn gav mig tippset igår att ta jättesmå tuggor och svälja dom hela (låter i mina öron som att svälja en hel potatis typ..) men jag ska testa det idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!