Dagens shopping.

Spenderande en hel del på stan idag. Mycket mer än vad jag tänkt från början. Ajja bajja Therese! Är ändå nöjd med mina inköp.



Jeans från MQ, jeansleggings Cubus, skinnkjol H&M, linne Cubus





Hittade äntligen en snygg herrklocka så jag slipper jag sno brorsans något mer.





Köpte mej även ett par nya sandaler som jag tänker inviga ikväll på PDOL.



Så ÄNTLIGEN när jag kom hem fick jag ett efterlängtat sms. Dom hade kommit, fort som tusan ner på konsum för att hämta paketet. Nu är dom hemma! Lika snygga i verkligheten.



Sjukt snygga!


Love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!