Boden by night

Det vart en tidig kväll igår, jag var hemma strax efter två. Det var fullt på 1906 (en ut, en in).. tyvärr. Så ville en del gå på Challange istället så jag bestämde mej för att cykla hem, bra val så här i efterhand.
Åker till Boden idag istället och hälsar på Maria. Hem imorn och stan med Vera på tisdag, jag måste verkligen få tag på en kjol. Hur kan man leva utan en enda kjol i garderoben? Ja, nu ska det i alla fall åtgärdas.
Tänkte försöka komma igång med träningen igen, den har som legat på is nu under sommaren. Kanske jag springer några vändor på Marias träningsbana..

Bjuder på en gamal bild på mej och Maria:


Min student 2007




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!