Nya hudvårdsprodukter.

Jag sitter nu och knappar hem lite nya hudvårdsprodukter. Eller nya och nya, jag har redan prövat på serien drygt en månad och jag kan säga att den är underbar. Har inte haft så bra hy på länge. I alla fall så passade jag på att kicka hem lite mer nu medan de har kvar av det gamla utseendet (typ 50% rabatt). Inte illa, speciellt inte när man är student heller ;) 


Rengöringsmjölken tar bort sminket i ansiktet och även mascaran.
pH-värdet är detsamma som huden så den torkar inte ut.
-Passar alla hudtyper


265ml för 149kr (Gamla designen 150ml för 45kr eller 280ml för 85kr).



Ansiktsvattnet innehåller Aloe Vera, sojaprotein, rosenblom- och lavendelvatten.
Finns för 3 olika hudtyper:
- Normal hud
- Torr och känslig hud
- Acne


265ml för 149kr (gamla designen 115ml för 45kr eller 280ml för 135kr).



Serien kan ni hitta här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!