Therese testar.

Jag är sååå less på att håret blir alldeles vitt när man använder torrschampo. Varför kan man inte uppfinna ett brunt har jag tänkt..
Å vips så fanns det ett torrschampo på Eleven som var för brunetter och svarthåriga. Samma ingredienser som i vanligt men med ett "stänk" färg. Helt underbart tänkte jag, det måste bara testas!


Sagt och gjort, jag beställde hem flaskan och testade. Jag säger bara ett det måste verkligen vara ett väldigt litet "stänk" färg i den flaskan för jag märkte verkligen ingen större skillnad. Besviken som attan. Men letandet fortsätter och är det någon som redan vet av ett torrschampo för mörkt hår som håller vad det lovar, tippsa mig om det genast! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!