Hemlis.

Idag tänkte jag att ni ska få veta en hemlis om mig (som dock flera av er redan vet tack vare ett visst spel..). Men för alla er andra.

När jag är hemma hos någon som jag aldrig har varit hos förut måste jag kolla i deras badrumsskåp. Det är inte så att jag är särskilt intresserad av vad som finns där inne, utan mer ordningen. Jag tycker badrumsskåpet säger ganska mycket om personen. Konstigt eller hur?! =)

I alla fall så tänker jag nu bjuda alla er på mitt brdrumsskåp.


Dock tror jag att det är lite snedfördelning i skåpet, Adam har typ 10% av ytan, fyra parfymer, hårgelé och två deodoranter, resten har jag lagt beslag på.




Kommentarer
Postat av: Sara

Ojoj vilken ordning!;D Och vilket snyggt skåp...

Känner som igen det;P

2010-12-17 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!