Honda Crf 450 -04

Jo, det så är det. Brorsan har köpt en cross. Idag var vi förbi och fick provköra lite, vi hade till och med med oss finfrämmande i form av Kicki och Esa.


Här har ni skönheten!




Först fick jag åka på en provtur med bror innan jag testade själv.




Hjälp och stöd att ta sig upp. Sedan viktiga instruktioner för att ta sig iväg.




Pappa fick rulla igång mej för att jag skulle ta mej iväg. Jag fick bara motorstopp.



Eftersom jag fick motorstopp när jag skulle vända tog brorsan Carros barncykel och trampade iväg efter mej..
Observera crosskorna och shorts!



Tillslut tog jag mej tillbaka. Kul var det!




Även andra blev sugna på att testköra..




Älskade (men ack så oroliga) mor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!