Back to school.

Då var första skoldagen avklarad. Det vart en tuff första dag, introduktion samt tre försläsningar. Vi har nu 28 dagar kvar till tenta, jag känner mej liite stressad. Vi ska även under dessa 28 dagar hinna skriva två rapporter, ha två seminarium samt skriva en online tenta. Hur sak vi hinna allt? Det blir med andra ord hårdkörning i fyra veckor framöver!

Jag har fått tillbaka resultaten från tentorna jag skrev innan skolstart och jag fick Godkänt på båda, så nu är det ur världen i alla fall. Skönt!

Hela denna vecka ska jag bara plugga, träna, äta och sova. Inget socialt liv med andra ord, tur att Adam är i Jäckvik och jobbar, haha. Men jag saknar honom som tusan!

Nu är det sängen och medicinboken som gäller..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!