Älskade bror!

Det här är en hyllning till världens bästa brorsa, Peter Bodin!


Den 10 september 1991 föddes du och fastän jag varken kände så eller visste det då, så kom världens bästa lillebror till livet.

Jag måste erkänna att jag många gånger ogillat dej och tyckt att du var pest och pina, men så är det väl att ha en lillebror. Jag har inte heller varit världens bästa storasyster i alla lägen. Jag tänker till exempel på den gången jag lämnade dej hängande i de romerska ringarna för att jag var lite sur på dej.

Jag tycker verkligen att vi kommit närmare varandra sedan du blev lite äldre. Det uppskattar jag. Du är så enkel att umgås med, jag tror att det beror på att jag känner mej så trygg med dej. Du ser mej för den jag är och du gillar den personen. Jag kan anförtro mej åt dej och du dömmer mej aldrig.


Peter through the years.



Var stolt över vem du är, för du är du, och det är just därför jag älskar dej så gränslöst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!